Baba vagyok, egy kisvizsla!

Babavilag

Sziasztok! Ha szeretnétek belenézni egy kis vizsla életébe katt ide!

Friss topikok

  • tarkakutya: Egyszer (vagyis kétszer, mert oda-vissza) már Nándi is vonatozott, és ő már buszon is ült, Carlos ... (2011.07.08. 08:09) Beszámoló
  • babavilag: @Rebix: Tetszett neki, bár ide már a kis kalandunk után jutottunk el, így elég kimerült volt, no m... (2011.04.27. 16:49) Húsvéti kalandok II.
  • babavilag: @Hubavizsla: Jaj nagyon szégyellem magam, hogy ilyen rég írtam, és igazából régóta kész egy bejeg... (2011.04.22. 20:59) Süt a nap!
  • tarkakutya: Örülünk, hogy komplikációk nélkül sikerült átvészelni ezt a dolgot! (2011.03.23. 19:52) Varratszedés
  • Rebix: @babavilag: A Luna április 8-án lesz egy éves. Először én is figyeltem, hogy ne nyalja, de két gye... (2011.03.14. 08:50) Túl a műtéten

Linkblog

Hó, hó és még több hó

2010.02.01. 20:46 | babavilag | 2 komment

Mostanában sokat esik valami fehérszerű anyag az égből, ami később összegyűlik kint és jókat lehet benne hemperegni, és futkosni. Ha jobban belegondolok ekkor szokta a gazdi azt mondani, hogy: Nézd Baba hó! Tehát szerintem ők így hívják. Kutyatársaimmal meg is beszéltük, hogy milyen finom, bár az ő gazdijuk is leszidja őket, ha esznek belőle, meg hogy milyen jókat lehet benne játszani, ezt ki is próbáltuk, nem úgy, mint a hó nyaldosást, mert azt nem szabad. Furák ezek a gazdik! Na, mindegy! Jaj és képzeljétek, most én vagyok a legszebb vizsla lány, mert a gazdi varrt nekem egy kabátot! Mármint már decemberbe megvarrta, amikor az a nagy hideg volt. Azt hiszem ez Huba vizsla gazdijának a „hibája”, mert ő mutatta meg a gazdimnak, hogy milyen ügyesen lehet régi pulcsiból nem csicsás vizsla ruhát csinálni. Egyébként nagyon szeretem azt a ruhát, pedig amúgy utálom, ha valamit rám aggatnak, de az nagyon kényelmes. A mostani hóban meg szökellnem kell, hogy futni tudjak, úgy hogy most ha futok olyan mintha valami bak kecske lennék, amit nagyon mulatságosnak találnak mások.

 

 

vizsla

A bejegyzés trackback címe:

https://babavilag.blog.hu/api/trackback/id/tr971721081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tarkakutya 2010.02.10. 08:15:29

Valóban csinos a ruci! Úgy érzem, ha nem akarom, hogy Carlos lemaradjon a vizsladivatban, neki kell állnom varrni valami göncöt a jószágnak :)
süti beállítások módosítása