Baba vagyok, egy kisvizsla!

Babavilag

Sziasztok! Ha szeretnétek belenézni egy kis vizsla életébe katt ide!

Friss topikok

  • tarkakutya: Egyszer (vagyis kétszer, mert oda-vissza) már Nándi is vonatozott, és ő már buszon is ült, Carlos ... (2011.07.08. 08:09) Beszámoló
  • babavilag: @Rebix: Tetszett neki, bár ide már a kis kalandunk után jutottunk el, így elég kimerült volt, no m... (2011.04.27. 16:49) Húsvéti kalandok II.
  • babavilag: @Hubavizsla: Jaj nagyon szégyellem magam, hogy ilyen rég írtam, és igazából régóta kész egy bejeg... (2011.04.22. 20:59) Süt a nap!
  • tarkakutya: Örülünk, hogy komplikációk nélkül sikerült átvészelni ezt a dolgot! (2011.03.23. 19:52) Varratszedés
  • Rebix: @babavilag: A Luna április 8-án lesz egy éves. Először én is figyeltem, hogy ne nyalja, de két gye... (2011.03.14. 08:50) Túl a műtéten

Linkblog

Tüzelés Babaszemmel

2010.04.03. 11:26 | babavilag | 1 komment

Elmesélem nektek min mentem keresztül az elmúlt 3-4 hétben, amíg nem jelentkeztem.

Egy szép vasárnap délután, amikor az utolsó hó olvadozott, egyszer csak valami piros anyag kezdett el csöpögni belőlem, a gazdi pórázra tett, és már otthon is voltunk. De mint a villámcsapás új szabályok léptek otthon érvénybe….:( Nem aludhattam este a gazdival, sőt tiltott terület volt az ágya számomra, ( a kanapémra szerencsére fölmehettem, de arra is terítettek valami rongyot), a séták alatt nem engedtek szabadon, és ettől nagyon szenvedtem, na persze a gazdim is , mert nem kergethettem a madarakat, a macskákat és a kutyatársaimat is csak messziről láthattam. Nem beszélve a hasfájásomról, az elején fogalmam se volt, hogy a vérzésemhez köze van, de hiába ettem a füvet és hánytattam magam nem múlt el. Aztán a második héten a kan kutyák elkezdtek vonyítani utánam, amire én vonyítással válaszoltam, de mikor odajöttek, nagyon megijesztettek, hogy a hátsó felemmel foglalkoztak, szaglásztak nyalogattak és követtek, s hiába bújtam a gazdimhoz szoroson, alig bírtuk elzavarni őket. De a második hét végére mindenki tudta, hogy tüzelek és nem engedték, hogy utánam fussanak, a kóbor kutyákat pedig a gazdinak sikerült elijesztenie, hisz félősek, és így nem jöttek közel hozzám. Aztán vége lett, egyik nap ezen a héten a gazdi elengedett ott, ahol nem volt épp kutya, és én ismét a kutyamennyországba éreztem magam, hisz azóta minden zöld lett, és erősen süt a nap.

Gazdi:

Nem mondom, hogy nem volt hasznos ez a tüzelés, mert az volt, de azért nem lesz több. Sokat tanult Baba,  kevésbé fél az emberektől, és sokkal szebben sétál pórázon, mert megtanult követni engem, nem pedig elöl csaholni, mint egy eszement. Egyébként a kutyákhoz még mindig nem engedhetem oda, mert még mindig érzik rajta, pedig már megfürdettem, de legalább futhat végre.

A bejegyzés trackback címe:

https://babavilag.blog.hu/api/trackback/id/tr451891561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tarkakutya 2010.04.07. 08:12:37

Élvezd a szabadságot, Baba :)
Az altatástól meg ne félj, az ébredezéskor már ott lehetsz mellette. Ha van még olyan dolog - fogkőleszedés - amit amúgy is altatásban kéne csinálni, azt szerintem ejtsétek meg az ivartalanítási műtéttel együtt.
süti beállítások módosítása