Baba vagyok, egy kisvizsla!

Babavilag

Sziasztok! Ha szeretnétek belenézni egy kis vizsla életébe katt ide!

Friss topikok

  • tarkakutya: Egyszer (vagyis kétszer, mert oda-vissza) már Nándi is vonatozott, és ő már buszon is ült, Carlos ... (2011.07.08. 08:09) Beszámoló
  • babavilag: @Rebix: Tetszett neki, bár ide már a kis kalandunk után jutottunk el, így elég kimerült volt, no m... (2011.04.27. 16:49) Húsvéti kalandok II.
  • babavilag: @Hubavizsla: Jaj nagyon szégyellem magam, hogy ilyen rég írtam, és igazából régóta kész egy bejeg... (2011.04.22. 20:59) Süt a nap!
  • tarkakutya: Örülünk, hogy komplikációk nélkül sikerült átvészelni ezt a dolgot! (2011.03.23. 19:52) Varratszedés
  • Rebix: @babavilag: A Luna április 8-án lesz egy éves. Először én is figyeltem, hogy ne nyalja, de két gye... (2011.03.14. 08:50) Túl a műtéten

Linkblog

A 7 hónapos Baba, aki (ÁLTALÁBAN!) szót fogad

2008.12.21. 13:25 | babavilag | 1 komment

Nagyon boldog vagyok, hogy végre átélhettem, azt az érzést amit a kutyások átélnek nap, mint nap.

Ez pedig nem más, mint az ,hogy a drága kutyám hallgat rám; így ha azt mondom "nem!" , akkor nem is teszi azt amit olyan bőszen akart volna. Végre megvan annak a sok munkának és energiának a gyümölcse. "BETÖRTEM". Ami tudom, hogy csúnyán hangzik de én ezt szoktam használni viccesen.

És mikor és hogyan is jöttem rá arra, hogy elfogadott gazdinak? Elmesélem.

Szóval tegnap este amikor kiengedtem,... nem inkább a legelején kezdem. Régebben mikor még nem szokott rá erre a mindent felzabélok a földről című dologra, akkor este későn még kiengedtem egy utolsót pisilni póráz nélkül, ilyenkor elvégezte a dolgát hívtam, bejött majd lefeküdt aludni. Igenám de aztán elkezedett rászokni, hogy utána elmegy még csemegézni a bokrok alá......!! Tehát ezért ilyenkor is pórázzal kellet kiengednem. De tegnap este , gondoltam mostanság kezdi érteni mit akarok tőle és szót fogad, így adtam neki egy esélyt. Kiengedtem, végezte a dolgát, majd elindult "csemegézni" ,de amikor azt mondtam -NEM! GYERE IDE AZONNAL!- akkor azonnal elindult felém, és bejöttünk ő aludni, én fürödni...

A bejegyzés trackback címe:

https://babavilag.blog.hu/api/trackback/id/tr25834925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tarkakutya 2009.02.22. 13:01:32

Bandiék szerint nagyon csinos - idézem: "vaú, nagyon Baba" :)
süti beállítások módosítása