Baba vagyok, egy kisvizsla!
Egy kiskutya életéről szóló blog. Kinek neve Baba. Sok vicces és érdekes dolgot tartogat minden kutyaszerető ember részére. babavilag.blog.hu

Babavilag

Sziasztok! Ha szeretnétek belenézni egy kis vizsla életébe katt ide!

Friss topikok

  • tarkakutya: Egyszer (vagyis kétszer, mert oda-vissza) már Nándi is vonatozott, és ő már buszon is ült, Carlos ... (2011.07.08. 08:09) Beszámoló
  • babavilag: @Rebix: Tetszett neki, bár ide már a kis kalandunk után jutottunk el, így elég kimerült volt, no m... (2011.04.27. 16:49) Húsvéti kalandok II.
  • babavilag: @Hubavizsla: Jaj nagyon szégyellem magam, hogy ilyen rég írtam, és igazából régóta kész egy bejeg... (2011.04.22. 20:59) Süt a nap!
  • tarkakutya: Örülünk, hogy komplikációk nélkül sikerült átvészelni ezt a dolgot! (2011.03.23. 19:52) Varratszedés
  • Rebix: @babavilag: A Luna április 8-án lesz egy éves. Először én is figyeltem, hogy ne nyalja, de két gye... (2011.03.14. 08:50) Túl a műtéten

Linkblog

Mikulás, tüzelés, karácsony, ajándék..

2010.12.27. 22:11 | babavilag | 2 komment

Nagyjából, tömör szavakba öntve ennyi történt velünk mostanában.

Mikulás után pár nappal, Baba kutyánk megkezdte a tüzelést…. Most kezdtünk bele a harmadik hétbe, remélem nem lesz több!

Volt néhány kalandunk, kóbor kutyák eredtek nyomunkba, szuka kutyák jöttek megtámadni Babát jó messziről ( ,megjegyzem: a gazda jóval hátrébb- Jaj, gyere ide kicsim, nem szabad, jaj de rossz kutyuska vagy) , szóval nekem kellett Babát megnyugtatni, és nemtörődömet játszani, és tovább sétálni, ami szerencsére nagyon jól bevált, és szuka kutyusok visszasomfordáltak gazdájukhoz, nem így a kóbor kanok! Előlük szó szerint menekültem…. Volt, hogy fél órás kerülőúttal sikerült hazaérni! De ettől függetlenül, eddig megúsztunk mindent! Nem mutat álterhességre utaló jelet, bár ez később még fennállhat, és nem lett vemhes. Viszont remélem most már tényleg ez az utolsó tüzelés!  

A karácsonyi vendégvárást sem könnyítette volna meg a tüzelés, de elveimet feladva, megelőztük a bajt, és vásároltunk egy luxus kutyabuggyit. Persze ez addig maradt Babán, amíg magára nem hagytam 5 percig, utána megfoltoztam, de megint szétrágta, szóval muszáj voltam készíteni egyet, amiben nagyon édes volt, és idióta is egyben. Rózsaszín csíkos bugyiból készült, és kivágtam lukat a farkának. Viszont most, hogy vége a karácsonynak, inkább nem nyúzom, és elsüllyesztettük a szekrény mélyére azt a ’kínzóeszközt’! :D

 

Az angyalok idén se felejtették ki Babát az ajándéklistáról, és meglepték őt két aprósággal. Bár a meglepni szó nem épp helyén való, hiszem mikor csomagoltam, alig tudtam rávenni, hogy ne nyüszítsen ott, és kunyerálja ki a kezemből a játékot!

Így a keresés is könnyen ment, ritkán látni kutyát ilyen boldognak, és izgatottnak, mint amilyen ő volt. A csomag tartalmazott, a tavalyihoz híven, egy csontból készült cipő, és egy új játékot. Az elején se tudta melyiket, vegye a szájába, egyiket a másik után tett le, majd vette fel, ezért a játékot eltettem, a csontcipő öt perc alatt eltűnt teljesen, egy mohó kutya pocakjába, és utána már tudott a játékra összpontosítani! Sajnos fotót elfelejtettünk készíteni az ajándékbontásról, de a fa alatt készült egy!

 

 

Ezúton is kívánunk Kellemes ünnepeket, és Boldog újévet!

 

vizsla

A bejegyzés trackback címe:

https://babavilag.blog.hu/api/trackback/id/tr302542892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hubavizsla · http://hubavizsla.blog.hu 2011.01.06. 20:45:23

Jó kis mozgalmasra sikerültek nektek az ünnepek. Nálunk Huba lábatlankodott a csomagolásnál, ő is kiakarta sírni, hogy hamarabb "jöjjön a Jézuskája".
Aranyos lehetett a kis bugyibban :) Készültök ivartalanítani?

babavilag 2011.01.06. 21:53:51

@Hubavizsla: Igen nagyon aranyos volt benne! :) Hát készülünk, csak még anyagi okok miatt nem jött eddig össze, de szerintem, legalábbis nagyon remélem, hogy ez volt az utolsó tüzelés, most van olyan 4 hónapunk a műtétre, csak összejön már végre! :)
süti beállítások módosítása