Baba vagyok, egy kisvizsla!

Babavilag

Sziasztok! Ha szeretnétek belenézni egy kis vizsla életébe katt ide!

Friss topikok

  • tarkakutya: Egyszer (vagyis kétszer, mert oda-vissza) már Nándi is vonatozott, és ő már buszon is ült, Carlos ... (2011.07.08. 08:09) Beszámoló
  • babavilag: @Rebix: Tetszett neki, bár ide már a kis kalandunk után jutottunk el, így elég kimerült volt, no m... (2011.04.27. 16:49) Húsvéti kalandok II.
  • babavilag: @Hubavizsla: Jaj nagyon szégyellem magam, hogy ilyen rég írtam, és igazából régóta kész egy bejeg... (2011.04.22. 20:59) Süt a nap!
  • tarkakutya: Örülünk, hogy komplikációk nélkül sikerült átvészelni ezt a dolgot! (2011.03.23. 19:52) Varratszedés
  • Rebix: @babavilag: A Luna április 8-án lesz egy éves. Először én is figyeltem, hogy ne nyalja, de két gye... (2011.03.14. 08:50) Túl a műtéten

Linkblog

Baba beteg

2010.11.08. 22:05 | babavilag | 8 komment

Hát nagyon ránk ijesztett vasárnap hajnalban a drága. Hányt, ezért kivittem, ment a hasa, evett füvet, de amikor be akartunk menni, egyszer csak összeesett, és nem mozdult…
Hiába szólongattam nem reagált, úgy hogy karba vettem, és hazavittem, utána meg mag alá csinált az ágyába, és ekkor vettem észre, hogy véres a széklete, és utána meg csak vér jön belőle. Na rohantunk vele az ügyeletre, ott azt mondták valami bélgyulladás lehet, kapott infúziót, és azt mondta a doki, hogy még ma menjünk vissza a sajátunkhoz, hogy ő folytassa a kezelést. Ott is kapott szurikat, meg infúziót megint. Mikor kijöttünk az orvosi szobából már tudtam, hogy rendbe jön, ugyanis pimaszul megmorogta, az épp várakozó hatalmas boxert…. Hát igen….
Ma pedig már vidám volt, és futkorászott. Este visszamentünk a dokihoz, és kapott megint az antibiotikumból , és azt mondta már csak egyszer kell jönni, de tűt még benne hagyta, hogy ha rosszabbul lenne, ne kelljen megint megszúrni.
Nagyon ránk ijesztett ez a kis hülye, de hál’Istennek már jobban van, túl vagyunk a nehezén. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://babavilag.blog.hu/api/trackback/id/tr242434825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tarkakutya 2010.11.09. 09:15:23

Jáj :( szorítunk, hogy gyorsan felépüljön!

Drótos Pipacs · http://drotvizsla.wordpress.com 2010.11.10. 14:40:43

Na végre, jó hírek!
Adtak valamilyen diétás tanácsot a dokik?

Rebix 2010.11.10. 16:09:49

Jaj! Szegény Baba!
Remélem azóta már sokkal jobban van!
Azért a biztonság kedvéért küldünk neki pár gyógypuszi!:)

babavilag 2010.11.10. 20:36:43

Köszönjük a gyógyító puszikat! :D
Baba most már szinte teljesen jól van, de a diétát még folytatni kell a hét végéig. Az orvosok nagyon rendesek voltak, és nem csak antibiotikumos injekciót, hanem vitaminos infúziót is kapott, hogy mihamarabb felépüljön! A doki azt mondta, hogy úgy diétáztassuk, hogy naponta 3-4 alkalommal egy maréknyi ételt kapjon. Kekszet, rizst, csirkemellet javasolt. Most pedig fokozatosan szoktatjuk vissza az egyszeri étkezésre, és a normál kajára.
Tehát Baba mindjárt teljesen meggyógyul, bár a lábán nem nőtt vissza szőr, ettől igen mulatságosan nézz ki , de ezt elnézve, teljesen olyan, mint előtte! :D

Sanyi1899 2010.12.02. 20:19:13

Szia!
Jó a honlapod:-) Nehéz ilyet csinálni??
Aranyos az Ubul:-)
(Üdv. Sanyi Érdről)

babavilag 2010.12.04. 12:49:38

@Sanyi1899:
Szia! :)
Köszönöm!
Nem ,egyáltalán nem nehéz! ;)

Sanyi1899 2010.12.04. 14:12:44

Értem! csak azért kérdeztem mert a gportal tele van reklámmal és idegesít, bár úgy sem fogok újat csinálni:-)
Ügyesen megírtad a "beszámolókat"! Biztos tiszta boldog a blökid:-)
süti beállítások módosítása