Baba vagyok, egy kisvizsla!

Babavilag

Sziasztok! Ha szeretnétek belenézni egy kis vizsla életébe katt ide!

Friss topikok

  • tarkakutya: Egyszer (vagyis kétszer, mert oda-vissza) már Nándi is vonatozott, és ő már buszon is ült, Carlos ... (2011.07.08. 08:09) Beszámoló
  • babavilag: @Rebix: Tetszett neki, bár ide már a kis kalandunk után jutottunk el, így elég kimerült volt, no m... (2011.04.27. 16:49) Húsvéti kalandok II.
  • babavilag: @Hubavizsla: Jaj nagyon szégyellem magam, hogy ilyen rég írtam, és igazából régóta kész egy bejeg... (2011.04.22. 20:59) Süt a nap!
  • tarkakutya: Örülünk, hogy komplikációk nélkül sikerült átvészelni ezt a dolgot! (2011.03.23. 19:52) Varratszedés
  • Rebix: @babavilag: A Luna április 8-án lesz egy éves. Először én is figyeltem, hogy ne nyalja, de két gye... (2011.03.14. 08:50) Túl a műtéten

Linkblog

Kirándulásunk Visegrádon

2010.04.10. 14:43 | babavilag | 3 komment

A gazdi és barátai felkerekedtek velem együtt, hogy elmenjünk Visegrádra, s hogy végre szabadon futkoshassak az erdőben, a tüzelésem után. Az út alatt nagyon izgatott voltam, ahányszor megállt a kocsi, azt hittem már megérkeztünk. Szentendrén még a kirándulás előtt elnyaltak egy fagyit, és a gazdi nekem adta a fagyija végét, amiért igazán hálás voltam. Aztán megérkeztünk, és neki indultunk a rengetegnek. Annyi szag, és állatlábnyom volt! De a gazdi nagy örömére, nem mentem el messze tőle, amin úgy láttam meglepődött. ( Igen bevallom azt hittem annyi „fogság” után csak a szagokra fog figyelni és el fog tűnni a szemem elől…) Nem tudom, hogy hihette ezt, hiszen ő a gazdim! Egy meredek út után ( itt nagyon örültem, hogy négy lábam van, mert a kétlábúak láthatóan nehezen tették meg ezt az utat) elérkeztünk egy tisztáshoz, ahol volt etető, itató, és egy vadász les, szerencsére üresen, tehát itt előkerült a táskából a labdám… Dobtak nekem a fiúk is, olyan messzire, hogy teljesen kifáradtam. Nagyon jól éreztem magam! A következő vizslatúrát is várom már, szerintem az lesz a következő kirándulásunk.

Legyetek jók, és vigyázzatok a gazditokra:

                                                                                                        Baba

Néhány kép:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://babavilag.blog.hu/api/trackback/id/tr631909689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Drótos Pipacs · http://drotvizsla.wordpress.com 2010.04.15. 09:07:20

Baba is a labdát állja?

Mikorra tervezed a műtétet?

babavilag 2010.04.17. 17:38:50

@Drótos Pipacs:
Igen!:)
A műtétet június közepére tervezem, hogy otthon lehessek vele napközben is, de még beszélnem kell az orvossal.
Egyébként most fáj a szívem, mert már 1 érdeklődő van a Baba lehetséges kölykei iránt, de ez nem elég, mert nem törzskönyves, aztán ha ellik nekem 10-et nem biztos, hogy mindegyiknek találnánk gazdit....

Hubavizsla · http://hubavizsla.blog.hu 2010.05.25. 07:30:32

Nálunk is ugyan ez a helyzet. Nagyon sokan szeretnék pároztatni Hubával a kutyusukat, de mondtam, hogy nem törzskönyves én meg nem akarok beálni a szaporítók sorában. Nem tudnék többet belenézni a Vizslatúrások, vizsla S.O.S szemébe. Hubbát nem tudjuk ivartalanítani, mert húgykövessége van, pedig szerettük volna, csak ez az egyetlen betegség, aminél nem javasolják az orvosok. De június vévén-július elején ivartalanítjuk Botondot. Kevesebb az esély a betegségekre, kisebb a kanok közötti egresszió veszély, stb. Már nagyon várom, hogy túl legyünk rajta! A környékünkön még a szukákat sem nagyon ivartalanítják, nem még a kanokat. Az orvosunk kifejezetten örült a szándékunknak. :D
süti beállítások módosítása