Baba vagyok, egy kisvizsla!

Babavilag

Sziasztok! Ha szeretnétek belenézni egy kis vizsla életébe katt ide!

Friss topikok

  • tarkakutya: Egyszer (vagyis kétszer, mert oda-vissza) már Nándi is vonatozott, és ő már buszon is ült, Carlos ... (2011.07.08. 08:09) Beszámoló
  • babavilag: @Rebix: Tetszett neki, bár ide már a kis kalandunk után jutottunk el, így elég kimerült volt, no m... (2011.04.27. 16:49) Húsvéti kalandok II.
  • babavilag: @Hubavizsla: Jaj nagyon szégyellem magam, hogy ilyen rég írtam, és igazából régóta kész egy bejeg... (2011.04.22. 20:59) Süt a nap!
  • tarkakutya: Örülünk, hogy komplikációk nélkül sikerült átvészelni ezt a dolgot! (2011.03.23. 19:52) Varratszedés
  • Rebix: @babavilag: A Luna április 8-án lesz egy éves. Először én is figyeltem, hogy ne nyalja, de két gye... (2011.03.14. 08:50) Túl a műtéten

Linkblog

(Együtt) alvás

2011.02.07. 15:24 | babavilag | Szólj hozzá!

 

 Tegnap tíz óra körül, próbáltam a közgázt elsajátítani, amikor Baba egyszer csak odajött hozzám, bökdösött, és könyörgő szemeket meresztet rám (ezt nem kell elmagyaráznom gondolom), én el nem tudtam képzelni mit akarhat! Hiszen kapott vacsit, 5 perc se telt el, az utolsó, késői sétánk óta, előtte játszottam vele, már csak az lenne a dolga, hogy aludjon. Na erre azonnal leesett, hogy a probléma pont ez! Mert mi az, hogy a késői séta után a gazdi nem az ágy, hanem az íróasztal irányába tart?! Felkínáltam neki a kanapét, majd odaparancsoltam, de nem aludt el, végig rajtam tartotta a szemét és várt. Mikor leoltottam a lámpát és kellően befészkeltem magam a paplan alá, hopp egy ugrás és már a lábamhoz kuporodva, mély álomba is szenderült ő nagysága.

És itt megint rájöttem valamire (igen ez a megvilágosodások éjszakája volt, kivéve a közgazdaságtant :P ) , az együtt alvás nem csak nekem adott( ad) biztonságérzetet, hanem neki is. Ugyanis soha semmikor nem láttam még ilyen mélyen és nyugodtan aludni, mint mikor velem alszik.

Már csak egy kérdés maradt, vajon a betörőre melyikünk figyel fel előbb, a nagy biztonságérzet közepette?! Nagyon remélem, hogy ő……

 

A bejegyzés trackback címe:

https://babavilag.blog.hu/api/trackback/id/tr582644569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása