Baba vagyok, egy kisvizsla!
Egy kiskutya életéről szóló blog. Kinek neve Baba. Sok vicces és érdekes dolgot tartogat minden kutyaszerető ember részére. babavilag.blog.hu

Babavilag

Sziasztok! Ha szeretnétek belenézni egy kis vizsla életébe katt ide!

Friss topikok

  • tarkakutya: Egyszer (vagyis kétszer, mert oda-vissza) már Nándi is vonatozott, és ő már buszon is ült, Carlos ... (2011.07.08. 08:09) Beszámoló
  • babavilag: @Rebix: Tetszett neki, bár ide már a kis kalandunk után jutottunk el, így elég kimerült volt, no m... (2011.04.27. 16:49) Húsvéti kalandok II.
  • babavilag: @Hubavizsla: Jaj nagyon szégyellem magam, hogy ilyen rég írtam, és igazából régóta kész egy bejeg... (2011.04.22. 20:59) Süt a nap!
  • tarkakutya: Örülünk, hogy komplikációk nélkül sikerült átvészelni ezt a dolgot! (2011.03.23. 19:52) Varratszedés
  • Rebix: @babavilag: A Luna április 8-án lesz egy éves. Először én is figyeltem, hogy ne nyalja, de két gye... (2011.03.14. 08:50) Túl a műtéten

Linkblog

Memories

2011.05.02. 18:18 | babavilag | Szólj hozzá!

 Baba harmadik születésnapja vészesen közeleg, most hétvégén ( május 8. ) esedékes. Ez alkalommal csináltam ezt a kis videó összeállítást. Én személy szerint nagyon elérzékenyültem, de hát én megéltem ezeket a pillanatokat! Remélem azért ti is kedvetek lelitek benne. 

Happy Birthday BABA! 

vizsla

A bejegyzés trackback címe:

https://babavilag.blog.hu/api/trackback/id/tr332872224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása