Baba vagyok, egy kisvizsla!

Babavilag

Sziasztok! Ha szeretnétek belenézni egy kis vizsla életébe katt ide!

Friss topikok

  • tarkakutya: Egyszer (vagyis kétszer, mert oda-vissza) már Nándi is vonatozott, és ő már buszon is ült, Carlos ... (2011.07.08. 08:09) Beszámoló
  • babavilag: @Rebix: Tetszett neki, bár ide már a kis kalandunk után jutottunk el, így elég kimerült volt, no m... (2011.04.27. 16:49) Húsvéti kalandok II.
  • babavilag: @Hubavizsla: Jaj nagyon szégyellem magam, hogy ilyen rég írtam, és igazából régóta kész egy bejeg... (2011.04.22. 20:59) Süt a nap!
  • tarkakutya: Örülünk, hogy komplikációk nélkül sikerült átvészelni ezt a dolgot! (2011.03.23. 19:52) Varratszedés
  • Rebix: @babavilag: A Luna április 8-án lesz egy éves. Először én is figyeltem, hogy ne nyalja, de két gye... (2011.03.14. 08:50) Túl a műtéten

Linkblog

Baba és a labda

2009.12.07. 18:37 | babavilag | 1 komment

 

Kapcsolatom a labdával később kezdődött, mint a többi kutyánál általában. De ezen nem csodálkozik a gazdim, mert elég későn érő kutya vagyok. Egy éves korom előtt a labda csak otthon hozott lázba, de ott se nagyon, kint meg aztán oda se bagóztam rá, sokkal jobban érdekelt a többi kutya, na meg a szagok, ha meg unatkoztam rögtön találtam egy botot (gazdim felszólítására: Keress egy botot Baba!) , amit elrágcsálhattam. De most…
Pont ellenkezőleg! Ha kimegyünk sétálni, addig csüngök a gazdin, amíg elő nem veszi a zsebéből A labdám. Igen ám, mert csak egy olyan labda van amiért „ölni” is képes vagyok! ( Nyugodjanak meg azért ölni nem, bár megcsócsálom a füled, ha hozzá mersz érni!:P) Szóval erre a labdára nagyon irigy vagyok, még a barátaimnak sem adom kölcsön, s ha elveszik, akkor vagy kapnak egyet, vagy úgy megsértődöm, hogy azt leshetik! Hiába mondja a gazdim, hogy ez nem szép dolog, és hogy irigy kutya, de nagyon oda vagyok érte. Viszont most a gazdi is akar valamit mondani, úgyhogy ide kell engednem a billentyűzethez.
Az egyik nap, mikor egy kutyás ismerősömmel sétáltatjuk közösen a „gyerekeket”, mesélem neki, hogy Baba csak ezért a labdáért van oda, mert amikor a másik labdáját vittem ki csak a parancs miatt hozta oda és utána elment, nem érdekelte, mondott egy érdekes dolgot!:) Méghozzá, hogy szerinte, azért mert őt A labda süvítése egy fácánra emlékezteti.:) Minden esetre érdekes felvetés.
Egyébként mielőtt Baba mániájává vált volna a labda mindig irigykedve néztem Árcsi barátját, hogy milyen fáradhatatlanul apportírozza a labdáját. Most viszont Baba is ilyen lett, úgy fél éve. Azóta hamar le lehet fárasztani és kielégíteni a mozgás igényét, bár ha nem raknám el a labdát, mikor már látom rajta, hogy fáradt, akkor talán sosem hagynánk abba…….

 

A labdára várva:

Mindjárt elkapom:

Hozom már...

Egy kis pihi:

Itt is:

Séta után otthon:

 

vizsla

A bejegyzés trackback címe:

https://babavilag.blog.hu/api/trackback/id/tr771581100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tarkakutya 2009.12.22. 13:18:06

Nálunk a labda mellett a kutyafrizbi a másik nagy kedvenc. Csodálatra méltó, hogy mennyire lázba hozza őket a labda szó említése is :D
süti beállítások módosítása